martes, 22 de agosto de 2017

2017-4

Això d'actualitzar se m'ha anat oblidant... per tant, potser me'n deixo algun però... who counts?

- Àngels i Robots de Jordi Pigem (168 pàgs) => comprat a la Claret
Molt bé, recomanablíssim, cal llegir-lo :). Comentaris meditats i més que encertats. #libraken

- Incerta Glòria de Joan Sales (544 pàgs) => comprat a la Calders
Perdón padre porque he pecado... molt bon llenguatge però no progressa... el llibre no avança. Retrata molt els personatges i les històries personals i el passat i d'on venim i ... em perdo. Ho sento, no vull ser sacríleg pero #tostón... miraré la pel·lícula

- Barcelona de Grégoire Polet () => Regal Tr3sc
Un llibre correcte, sense grans pretensions. Historietes de personetes a la ciutat de Barcelona. Fa gràcia perquè coneixes els llocs i les històries s'entrecreuen de manera més que previsible. #pse

- Las pequeñas virtudes de Natalia Ginzburg => comprat a La ciutat invisible
El vaig agafar perquè em sonava l'autora... és un recull de textos seus... no em van interessar més que un parell #pse.

- La ciudad de los niños de Francesco Tonucci => comprat a La ciutat invisible
Assaig molt interessant sobre com hem transformat les ciutats, ho hem permès i a més ho acceptem com immutable. Això sí, si t'interessa el tema #libraken

Seguim!

Raül

No hay comentarios:

Publicar un comentario