viernes, 5 de febrero de 2016

Risc controlat

Diria que he passat per totes les fases del blogger. L'excitació inicial, la sobrepublicació, el microego, el tancament, la refundació i el final abandonament. Segur que hi ha altres que no he descobert com, per exemple, guanyar diners (tot i que vaig posar publicitat algun moment... en què estaria pensant).


Doncs fa un temps que hi ha una idea que em passa pel cap i és la de fer una petita ressenya dels llibres que llegeixo. No perquè li importi a ningú ni cerqui res en concret sinó per fer un llistat del que he llegit. Com a capquadrat i un poc TOC m'agrada col·leccionar dades de manera absurda. La de llibres llegits és una. La raó tampoc és quantificar res sinó recordar què he llegit durant un periode (algunes vegades he repetit llibres sense recordar-ho).


La idea es fer una petita ressenya, dir si és de biblioteca, d'algú que me l'ha deixat o adquirit. No em posaré molt en opinions personals profundes sinó en si m'ha agradat o no que ja és molt. Acabaré la descripció amb #libraken #pse o #tordo.


Pot ser que faci un post per llibre o que reculli diversos. Intentaré posar quina és la següent lectura i també quina estrena espero i què hi ha en la llista de pendents. Bueno, un caos tot plegat, ja anirem afinant.


Properes ressenyes (en la llengua en què els he llegit):


2015 (alguns):


- La lengua de los secretos de Martin Abrisqueta
- El ninot de Neu de Jo Nesbo
- Trilogía del Baztán de Dolores Redondo
- Mil soles espléndidos de Khaled Hosseini
- Ajedrez y Ciencia de Leontxo Garcia


2016


- Dios es Ateo de Enrique Castro
- Todo fluye de Vassili Grossman
- Africanus. El Hijo del Cónsul de Santiago Posteguillo


Llista de pendents (adquirits):


- Una teología arrodillada e indignada de Javier Vitoria
- A people's history of the US de Howard Zinn


Llista de pendents (per agafar o comprar):


- Barcelona. Una Biografia d'Enric Calpena
- Filosofia inacabada de Marina Garcés
- La isla del padre de Fernando Marías
- Ens veurem allà dalt de Pierre Lemaitre
- El minotauro global / Economía sin corbata de Iannis Varoufakis


Altres no els descriuré si són temes molt específics (p.ex.: El concepto del Continuum, Ser padres conscientes, etc). De còmics estic dubtant perquè he adquirit alguns que m'han agradat molt... venga va, també (Superman Rojo, Luthor o Joker d'Azzarello, Batman - varios-, Multiversity, Civil War...).


Potser després m'hi poso.


Salut!


Raül

No hay comentarios:

Publicar un comentario