domingo, 5 de mayo de 2013

De tornada

Torno a escriure mig empés per alguns, entre ells jo. Em plantejo el per què i miro enrera... He passat per totes les èpoques del blogger: quan tohom escrivia i llegia, quan parlaba de tot, quan ho feia per mi, quan ho feia pels altres quan mirava qui comentava, quan vaig posar un comptador de visites, quan el vaig treure...

I arribo a la conclusió que escric perquè em ve de gust i si algú s'ho passa bé llegint millor perquè ja ho hauré fet :).

Són temps de remoguda... Interna i externa. Els pilars estan clars i per això la remoguda. Trobo a faltar coses i sensacions. Ganes de fer muntanya i portar un grup. Ganes de sentir-me relaxat i compartir vida. Ganes de planificar un 2013-14 amb coses que enguany no he aconseguit encabir. Perquè la vida és per als altres o bé no és.

I s'apropa l'aniversari de l'Associació... Què gran!

Fins aviat! Al cap actualitat, barça, cròniques i més. Recordeu que el millor sempre està per arribar.

Raül

No hay comentarios:

Publicar un comentario